Thursday, September 19, 2013

Owlie naik buai @ di Majlis Berendoi

Terima kasih kepada Alis kerana sudi share gambar owlie di majlis berendoi baby. Semua owl ni adalah free gift kepada pelanggan yang ambil pakej berendoi dari beliau..

Indah sungguh buaian dan deco yang Alis buat..Mesti baby yang naik buai tu rasa berada di atas kayangan..Sambil lena di ulit mimpi indah..

Jom layan gambar owl naik buai...
Kepada yang berminat nak ambil pakej beliau boleh pm tuan punya kedai di FB https://www.facebook.com/berendoi (Promote skittt).. :)




Majlis di Kulai, Johor

Majlis di Shah Alam
(koleksi gambar dari Alis)

Monday, September 16, 2013

Couple Owlie

Alhamdulillah bersua lagi kita...hati saya berbunga-bunga sebab dapat  siapkan tempahan couple owlie yang comel ni..anak-anak pun dah request nak owlie yang macam ni gak..nanti mama buatkan yer cayang. 

Flushie Owlie ni tempahan dari Buaian Berendoi Alis sebagai free gift untuk pelanggan beliau. Terima kasih kepada Alis kerana memberi kepercayaan kepada Sal untuk siapkan 2 ekor owl yang comel ni. 

Tema : Couple Owl
Warna : Pink & Biru
Saiz : 23 x 30 cm 



Semua huruf dan design di gam dan di jahit supaya lebih kemas dan tahan lama kerana kami lebih mementingkan kualiti dan hasilnya lebih kemas.(mood > happy selalu)




Tag baru dah dijahit di bantal.
Boleh baca kat sini http://mystitchycraft.blogspot.com/2013/09/label-tag-dah-siap.html

Sebarang pertanyaan dan tempahan sila ke:
sms/whatApps/Line ke 019-5775783 

Thursday, September 12, 2013

Label Tag dah siap!

Yeah!! Label tag saya dah siap dan sampai semalam!. 
Cantik tak..?? bolehlah letak kat flushie, bantal atau apa2 handmade saya..

Sesiapa yang berminat nak tempah boleh tempah di Kedai Label..Boleh tengok di FB~https://www.facebook.com/kedai.label?fref=ts

Wording tu memang design asal mystitchycraft..saya suruh tambahkan pokok2 
yang colourful & happy bird yang ciut miut..hehe.